תיאום מס הוא תהליך חשוב עבור בעלי עסקים ועצמאיים, המאפשר להם לנהל את חבות המס בצורה אופטימלית. דרך תיאום המס ניתן לוודא שהתשלום למס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ מתבצע באופן נכון ואינו עולה על הסכומים הנדרשים. במאמר זה נסקור את כל המידע הנחוץ לבצע תיאום מס, כיצד מתבצע התהליך ומהם המסמכים הדרושים לצורך כך.
תיאום מס כדאי לכל אחד המועסק במספר מקומות עבודה או עוסק עצמאי שמחזיק בעסק עם הכנסות גבוהות. אם יש לכם הכנסות משכר עבודה, פנסיה, הכנסות פסיביות או מהכנסות נוספות מעסק, הפעלת תיאום מס עשוי להיות הצעד הנכון ביותר בשבילכם. התהליך גם מיועד לעובדים שצברו פיצויים או עסקו בעבודות זמניות.
כדי להשלים את תהליך התיאום, יש להגיש את המסמכים הבאים:
חובת תשלום המס מתבצעת על פי החוקים הקיימים:
אם עצמאי הכין דוח שנתי ונמצא כי השכר שלו היה 150,000 ש"ח, ושולם במס שיעור שניתן לחלוקה כאשר הכנסותיו היו נמוכות יותר, הוא עשוי לגלות שהוא זכאי להחזר מס. לדוגמה, מס הכנסה גובה מדי חודש סכום של 2,000 ש"ח על סמך הכנסותיו החזויות, אך בסוף השנה החבות בפועל היא 15,000 ש"ח בלבד. כך הוא יהי זכאי להחזר של 3,000 ש"ח.
אני, אילנית גנימה, יועצת מס מוסמכת, מציעה שירותים מקצועיים בתיאום מס. שירותים אלו כוללים סובלנות, יסודיות ודיסקרטיות מוחלטת, מה שמקנה לכם את הביטחון והניסיון הנדרש בניהול התחייבויות המס שלכם. אל תהססו לפנות אליי לקבלת כל המידע והשירותים המגיעים לכם בצורה הטובה ביותר.
אילנית גנימה, מומחית בעלת 20 שנות ניסיון בקביעת זכויות פנסיה והחזרי מס לשכירים. בוגרת מכללת BDO האקדמיה לפיננסים, יועצת מס בכירה בלשכת יועצי המס (מספר רישיון 45633).
ראשון-
שני-
שלישי-
רביעי-
חמישי-
שישי וערבי חג-
שבת וחג-
10:00-20:00
10:00-20:00
10:00-20:00
10:00-20:00
10:00-20:00
10:00-14:00
סגור