ניווט מהיר
שירות לקוחות
ענף | דגשים עיקריים בביטוח |
קליניקות/מרפאות | אחריות מקצועית (רחבה), צד ג’, ציוד רפואי , EPLI, Cyber אבטחת מידע רפואי |
מטפלים אלטרנטיביים | אחריות מקצועית + צד ג, 'סייבר בסיסי, אובדן רווחים למקרים של הפסקת פעילות |
עצמאים | אחריות מקצועית (E&O) לפעילות אונליין, סייבר בסיסי , גיבוי |
חנויות קמעונאיות | רכוש, תכולה,סייבר, סליקה, EPLI עובדים, אובדן רווחים |
משרדים | סייבר, גיבוי כל מידע בענן , EPLI ביטוח לעובדים, אחריות מקצועית, צד ג' |
דוגמה:
פריצה לקליניקה רפואית – כיצד ביטוח נכון מנע נזק כלכלי ומשפטי כבד
במהלך סוף השבוע נפרצה קליניקה רפואית פרטית. הפורצים גנבו מחשבים עם מידע רפואי אישי של מטופלים וגרמו לנזק לציוד רפואי ולמבנה. כתוצאה מכך, הקליניקה נאלצה לסגור למספר ימים, ונאלצה להתמודד גם עם דרישות פיצוי מצד מטופלים שטענו לפגיעה בפרטיות.
באילו ביטוחים נעשה שימוש?
השורה התחתונה: שלושת הכיסויים ביחד נתנו לקליניקה מענה ביטוחי כולל:
ללא הכיסויים האלה, בעל הקליניקה היה עלול להיקלע להוצאות של מאות אלפי שקלים ולסכנת סגירה.
עסק מצליח זקוק לסל ביטוח לעסקים שהוא מדויק, שמשלב הגנה על אזורים רגישים, מתואם עם הסיכון ומעודכן תמידית.
אילנית גנימה, מומחית בעלת 20 שנות ניסיון בקביעת זכויות פנסיה והחזרי מס לשכירים. בוגרת מכללת BDO האקדמיה לפיננסים, יועצת מס בכירה בלשכת יועצי המס (מספר רישיון 45633).
ראשון-
שני-
שלישי-
רביעי-
חמישי-
שישי וערבי חג-
שבת וחג-
10:00-20:00
10:00-20:00
10:00-20:00
10:00-20:00
10:00-20:00
10:00-14:00
סגור