ייצוג מול ביטוח לאומי לאחר סיום שירות המילואים

חידוש זכאות לדמי אבטלה

 

מי שסיים את שירות המילואים ​חידוש זכאות לדמי אבטלה למשרת מובטל

כשברשותך ימי אבטלה לא מנוצלים

אם אושרה לכם זכאות לדמי אבטלה, קיבלתם עדכון לגבי מספר ימי האבטלה המגיעים לכם (בין 50 ל-175 ימים) וכן מידע על שנת האבטלה שלכם. במידה ששרתם במילואים ולא ניצלתם את כל ימי האבטלה, ביטוח לאומי דואג לכם, ויכולים לחדש את זכאותכם באופן הבא:

  1. ימי אבטלה שנותרו: אם נותרו לכם ימי אבטלה והתקופה שנקבעה לשנת האבטלה שלכם לא הסתיימה, תחזרו לקבל דמי אבטלה בסיום השירות המילואים.
  2. התייצבות בלשכת שירות התעסוקה: כדי לחדש את זכאותכם לדמי אבטלה, יש לחזור ולהתייצב בלשכת שירות התעסוקה. תהליך זה הוא פשוט אצלנו, ואנו נעדכן על כך מבלי שתצטרכו לפנות אלינו.

אם הסתיימה שנת האבטלה שלך

במקרה שהוזכר, אם חודשה לכם הזכאות לדמי אבטלה אלא ושנת האבטלה הסתיימה לפני שניצלתם את ימי האבטלה שנותרו לכם, עליכם להגיש בקשה חדשה לדמי אבטלה בסיום השירות.

  1. אם אתם עונים על תנאי הזכאות: הבקשה תאושר ותקבלו שנת אבטלה חדשה עם מכסה חדשה של ימי אבטלה.
  2. אם אינכם עונים על תנאי הזכאות: אל דאגה! אנחנו נאריך לכם את הזכאות באופן אוטומטי, ונשלם לכם את ימי האבטלה שנותרו מהשנה הקודמת שלא ניצלתם.

חישוב תגמול מילואים למי ששוחרר מהמילואים וחוזר לשירות נוסף

לגבי חישוב התגמולים לחיילים שהשתחררו וחוזרים לשירות נוסף, התגמול על השירות הנוסף יחושב כך:

  • אם לא עברו 60 יום ממועד השחרור: התגמול ישולם לפי החישוב של התגמול הקודם.
  • אם עברו 60 יום ממועד השחרור: התגמול יחושב מחדש לפי שלושת חודשים שקדמו לשירות הנוסף.

איך אני יכולה לעזור לך?

במשרד שלי, אילנית גנימה, אני מציעה שירותים מקצועיים בייעוץ והכוונה מול ביטוח לאומי. אני מבינה שבזמן שירות המילואים, הרבה חיילים לא יודעים מהן הזכויות המגיעות להם לאחר סיום השירות, ולכן אני כאן כדי ללוות אתכם בתהליך ולהבטיח שהתהליך מתנהל בצורה חלקה וברורה.

  1. ליווי בתהליך: אני אשמח ללוות אתכם לאורך כל התהליך, מתחילת ההגשה ועד קבלת ההחזר. החשיבות שלי היא להיות זמינה לכל שאלה או צורך שיתעורר לאורך הדרך.
  2. בדיקת זכאות: בעזרת ניסיון וידע מעמיק, אני דואגת לערוך בדיקות זכאות מקיפות עבורכם, כדי לוודא שאתם מקבלים את כל מה שמגיע לכם על פי החוק.
  3. חישוב סכומים: אני מסייעת במקרה הצורך בניהול החישובים המדויקים, ומביאה אתכם למצב שבו תוכלו להוציא את המיטב מהצד הכלכלי של המצב.

למידע נוסף 

אני כאן כדי להבטיח שאתם מממשים את כל זכויותיכם ותיהנו מההטבות המגיעות לכם בעקבות שירותכם במילואים. אל תהססו לפנות אליי עם כל שאלה או צורך, אני כאן כדי לעזור!

תוכן עניינים

לפרטים נוספים

צרו קשר עוד היום!

תפריט

בית

אודות

החזרי מס

קיבוע זכויות

שירותים לעצמאים

מידע מקצועי

צור קשר

מספר רישיון
45633

שנות נסיון
0
ציון במידרג
0

בואו נדבר!

ליצירת קשר מהירה >>
או השאירו פרטים >>